Utleie klubbhus

Klubbhuset i Apalløkkveien 35 på Rødtvet er tilgjengelig for utleie. Huset har en Storsal som kan dekkes til ca. 80 gjester og et kjøkken med komfyr, stekeovn, oppvaskmaskin og diverse kjøkkenutstyr . Inkludert i leien følger vask.

Greihuset leies ut til:

• Bryllup, barnedåp, konfirmasjon og årsmarkeringer
  • Arrangementer i lokalsamfunnet vårt som skaper aktiviteter for barn og ungdom, slik som lag/organisasjoner og skoler
  • Våre samarbeidspartnere.

Greihuset kan leies på følgende tidspunkt (se også enkelte unntak):

• Mandag/onsdag fra kl. 18.00 – 23.00
  • Helg (fredag-søndag) kl. 18.00 fredag – kl. 23.00 søndag

Se kalender for når Storsalen er ledig.

Er dager/kvelder vi ikke kan leie ut, eksempelvis kan det være når det er store kamper på banen, cuper i hallen eller når noen av våre egne lag har sammenkomster. Det er ikke alltid dette er synlig i kalenderen. Og ber om forståelse for at vi derfor av og til må si nei.

Utleiepriser:

• Mandag/onsdag: kr. 1 500
  • Helg (fredag-søndag): kr. 7 000
  • Leie av servise: kr. 500 depositum (knust/manglende servise må erstattes)
  • I leien er det inkludert vask av lokalet etter arrangementet. Leietaker trenger bare å rydde etter seg.

Kontaktinformasjon:

• Stig Brekke, mobil 90781432, e-post post@grei.no
  • For utleie internt i SF Grei, merk i mailen hvilket kull og idrett man representerer.
  • Hvis dere ønsker å se lokalene kan det gjøres avtale om dette