Anlegg/arenaer

Grei kunstgress

Grei Kunstgress – Greibanen – er hovedanlegget til Grei Fotball, og har en fantastisk beliggenhet øverst på Rødtvet, rett ved marka. Her finner du også klubbhuset, ballbingen og OBOS-hallen. Her spilles alle kamper på 7er, 9er og 11er, inkludert A-lag herrer i 4. divisjon og Grei Kvinner i 1. divisjon. Parkeringsplass på området.

Adresse: Apalløkkveien 35, 0956 Oslo

Kalbakken kunstgress

På Kalbakken ligger to 11er-baner. Bane 1 fikk nytt kunstgress i 2016. Bane 2 ble bygget i 2018, med fullfinansiert undervarme. Bane 2 vil på vinterstid benyttes både av egne lag og lag fra andre klubber i Groruddalen.

Parkeringsplass hos Meny/Rema 1000 på andre siden av veien, eller ved Nordtvet skole.

Adresse: Kalbakkveien 3, 0953 Oslo

OBOS-hallen

Grei Fotballhall er en kunstgresshall med en banestørrelse på 60×40 meter. Banen kan deles i to eller fire, med skillevegger. Fotballhallen eies og drives av SF Grei. Informasjon om utleie finner du her

Adresse: Apalløkkveien 37, 0956 Oslo

Ballbingen

Ballbingen vår er plassert rett på oversiden av hovedanlegget til Grei, og er en 5’er-bane som i dag kun brukes til egenaktivitet.

Adresse: Apalløkkveien 35, 0956 Oslo

Apalløkka idrettshall

Apalløkka idrettshall – Apalløkkahallen – består av to baner og er tilholdsstedet til våre innebandylag. De deler hallen med blant andre Ammerud Basket og Ammerud Håndball. Hallen ligger i tilknytning til Apalløkka ungdomsskole.

Adresse: Tjernveien 12, 0957 Oslo