Tirsdag 12. mai kunne vi juble over å ha slått Toppserie-laget Bodø/Glimt ut av cupen. Nå venter ny Toppserie-motstand i runde 3, når vi får besøk av Lyn på Greibanen torsdag 21. mai kl. 18.
Kampen mot Bodø/Glimt endte 3-1, med scoringer av Kristine Gulbrandsen, Ingrid Hellerud Ihlebekk og Lotte Fikseth Fossem. De ble hjulpet frem av et stort antall Grei-supportere på tribunen – vi håper minst like mange tar turen når vi møter Lyn!
Les artikkel i Akers Avis Groruddalen