Videre til runde 3 i cupen

Tirsdag 12. mai kunne vi juble over å ha slått Toppserie-laget Bodø/Glimt ut av cupen. Nå venter ny Toppserie-motstand i runde 3, når vi får besøk av Lyn på Greibanen torsdag 21. mai kl. 18.

Kampen mot Bodø/Glimt endte 3-1, med scoringer av Kristine Gulbrandsen, Ingrid Hellerud Ihlebekk og Lotte Fikseth Fossem. De ble hjulpet frem av et stort antall Grei-supportere på tribunen – vi håper minst like mange tar turen når vi møter Lyn!

Les artikkel i Akers Avis Groruddalen

 

Del innlegg

Relaterte nyheter

Arrangementer

Fotballskoler sommeren 2026

SF Grei har også i denne sommeren gleden av å invitere til tre uker med fotballskoler for barn i alderen 6-13 år (født 2020-2013). I

Les mer