NM-finale 12. april

Våre innebandydamer har hatt en ny fantastisk sesong. Etter en særs spennende seriefinale mot Tunet den 8. mars, kunne vi juble for historiens første seriegull. Nå står NM-finale for tur – også den mot Tunet. Vi er klare for revansje etter fjorårets finaletap, og til å hente Kongepokalen og historiens første «The double» hjem til Grei.

Møt opp på Nordstrand Arena lørdag 12. april. Kampen starter kl. 12.15.

Del innlegg

Relaterte nyheter

Arrangementer

Fotballskoler sommeren 2026

SF Grei har også i denne sommeren gleden av å invitere til tre uker med fotballskoler for barn i alderen 6-13 år (født 2020-2013). I

Les mer