Vi ønsker alle 2019-gutter velkommen til Grei. Gutter født 2020 som er klare for organisert trening er også velkomne.
Vi trener hver onsdag kl. 17.30 – 18.30 i OBOS-hallen. Gutter født 2020 som har lyst til å være med er også velkomne (det blir opprettet eget lag for 2020 etter sommerferien, da vil alle som er født i 2020 bli flyttet over).
Kontaktperson for laget: Stina Fredriksson, e-post stinafredriksson@yahoo.se